Politica de anulare comandă

În cazul în care doriți anularea unei comenzi, trebuie să notificați imediat KARINIS.SRL. Anularea trebuie să aibă loc telefonic, pentru a evita eventualul timp de așteptare din email sau mediul social. În momentul anulării avem nevoie de numărul comenzii.  

Dacă anularea este acceptată, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. Comenzile nu se pot anula dacă sunt în proces de livrare către adresa dumneavoastră. Comenzile deja expediate nu vor fi pot fi rambursate doar dupa ce comanda se intoarce la sediu. 

În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și KARINIS.SRL a acceptat anularea comenzii, vă vom returna sau re-credita debitul dumneavoastră cu suma totală în termen de până la 7 zile lucrătoare. 

KARINIS.SRL  poate anula o comanda dacă produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil platformei sale. În acest caz, vă vom transmite o notificare, dacă este cazul, și vă vom returna orice plată efectuată. 

Comanda efectuata de către Utilizator, poate fi anulata, fără nicio notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
a) Neacceptarea de către banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online;
b) Invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de societatea noastră, în cazul plății online;
c) Datele furnizate de către Utilizator, pe Platformă sunt incomplete și/sau incorecte;